Regulamin sklepu internetowego z dnia 29.02.2024.

Regulamin reklamacyjny sklepu internetowego

1. Postanowienia ogólne

1.1 Niniejszy regulamin określa zasady i warunki reklamacji towarów zakupionych w sklepie internetowym.

1.2 Sklep internetowy (dalej: Sprzedawca) zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie.

1.3 Klient, który dokonuje zakupu towaru w sklepie internetowym (dalej: Klient) akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.

2. Warunki reklamacji

2.1 Reklamacje dotyczące wad towarów należy zgłaszać w terminie 2 dni od daty otrzymania przesyłki oraz załączyć zdjęcia. 

2.2 Reklamacja powinna być zgłoszona pisemnie za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie sklepu internetowego lub drogą mailową na adres: sklep@catfish.sklep.pl 

2.3 W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru na nowy lub zwrócenia Klientowi należnej kwoty.

3. Procedura reklamacyjna

3.1 Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, Sprzedawca ma obowiązek potwierdzić jego otrzymanie oraz ustalić szczegóły dalszej procedury.

3.2 Klient zobowiązany jest do dostarczenia wadliwego towaru na koszt Sprzedawcy, chyba że zostało uzgodnione inaczej.

3.3 Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od daty jej zgłoszenia.

4. Postanowienia końcowe

4.1 Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie sklepu internetowego.

4.2 Wszelkie spory wynikłe z realizacji niniejszego regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

4.3 Niniejszy regulamin został sporządzony zgodnie z polskim prawem i podlega jego interpretacji.

Do 14 dni od otrzymania reklamacji poinformujemy o decyzji producenta. 

Śledź nas na Facebooku